CHÌ VULEMU ?
Vulemu cuntribuì à l’ilaburazioni prugrissiva, in Còrsica, d’una sucità bislingua (corsu/francesu).

QUAL’ HÈ CHÌ CUMPONI U CULLITTIVU ?
Hè una adunita di parsoni è ancu d’associa chì si ricunnòscini in a dimarchja di u cullittivu.

COMU AGISCIA ?
1. FÀ à nantu à u tarrenu (veda archivi)
2. DUMANDÀ l’appiigazioni di u nosciu pianu pà a lingua (veda a pitizioni)


Sapenni di più

QUE VOULONS NOUS ?
Nous voulons contribuer à l’élaboration progressive, en Corse, d’une société bilingue (corse/français).

QUI COMPOSE LE COLLECTIF ?
Il s'agit d'un rassemblement de personnes et d’associations qui se reconnaissent dans la démarche du collectif.

COMMENT AGISSONS NOUS ?
1. Nous faisons des actions sur le terrain pour inciter à la pratique du corse (voir archives).
2. Nous demandons l’application de notre plan en faveur de la langue (voir la pétition).

WHAT IS OUR PRUPOSE ?
We’d like to help Corsica become a bilingual society where Corsican and French will be spoken fluently.

WHO ARE WE ?
We are a group of people and associations who agree and work in the same way.

WHAT DO WE DO ?
1. We organize meetings to encourage people to practice the Corsican language (see newspapers articles).
2. We want our plan for the revival of the Corsican language to be put in practise(see our petition).

22/11/17 : Chjama à i futuri iletti è à... u Statu...

  CHJAMA À I FUTURI ILETTI È À… U STATU…
Ch’aspittemu da i pulìtichi corsi ? Frà altru :
   1)  Intantu d’uttene a cuufficialità :
a)     Di dà assai mezi per uttimizà a « cartula di a lingua » (in termini di signature è di messa in ballu).
b)     Di battesi per uttene u corsu ubligatoriu à a scola (ciò ch’ùn dumanda micca una riforma di a custituzione).
c)     Di vighjà à ciò chì u Statu rispittessi i so ingagiamenti in l’educazione in u quatru di u Pianu 2020 (tutte e scole materne bislingue ; ghjunghje à 40 % d’abiltati in u secundariu…).
d)      Di vighjà à a creazione di scole immersive sperimentale publiche !
    2)  D’ingagià un raportu di forza cù u Statu s’ellu nega i nostri rivendicazione.
    3)     S’ella hè uttenuta a cuufficialità, d’esse :
-        pè un sistema immersivu tutale à a scola primaria.
-        pè una furmazione ubligatoria dentru à tutte l’intraprese isulane.
Ch’aspittemu da u Statu francese ?
   1)     Ch’ellu tenissi i so ingagiamenti è ch’ellu si dessi i mezi d’uttene i so ugittivi in l’educazione in quantu à l’appiegazione di u Pianu 2020.
   2)     Ch’ellu ùn dessi falzi argumenti ghjuridichi per impidì a prugressione di u corsu in a sucetà (lascendu ricutà per cursufunia, deliberazione in corsu in i cullettività, a cundiziunalità di l’aiutu à l‘intraprese…).
 Ch’ellu pigliessi in contu una brama pupulara, à sapè uttene i mezi di fà di a sucetà corsa una sucetà bislingua (=> a cuufficialità… cù un cuntinutu). Vulintà spressa in e mubilizazione è cù i voti.